spot_img

سازندگان Elden Ring به دنبال جذب مخاطبان بیشتری نسبت به Dark Souls هستند

یکی از مسئولین بخش اروپای Bandai Namco از اهداف این شرکت درباره این بازی صحبت‌ کرده است.

هنوز زمان زیادی مانده؛ با این حال اما در ابتدای سال 2022 شاهد عرضه Elden Ring خواهیم بود. این بازی جدیدترین بازی از استودیو محبوب FromSoftware پس از سری بازی‌های فوق‌العاده موفق Dark Souls و عناوین مختلف مشابه مانند Bloodborne و Sekiro است. ما هنوز چیزهای بسیاری از Elden Ring را ندیده‌ایم؛ اما به نظر می‌رسد که میراث بازی‌های قبلی سازنده خود را در زمینه وسیع‌تری به کار خواهد گرفت. همچنین به نظر می‌رسد که هدف این عنوان این است که از آنچه قبلاً از FromSoftware دیده بودیم، فراتر برود.

هروه هوئردت از Bandai Namco، که به عنوان معاون ارشد بخش دیجیتال، بازاریابی و محتوای این شرکت در شعبه اروپایی آن فعالیت می‌کند، در مورد این بازی ماجراجویی با GamesIndusty.biz صحبت‌هایی داشته است. به نظر می‌رسد انتظارات و امیدهای آن‌ها از Elden Ring زیاد است. هوئردت گفت که آن‌ها و FromSoftware قصد دارند با این بازی مخاطب بیشتری حتی نسبت به Dark Souls جذب کنند.

«با Dark Souls، از یک مخاطب بسیار رقابتی، به چیزی بدل شدیم که واقعاً گسترده بود. من نمی‌توانم بگویم وارد جریان اصلی شدیم؛ اما چندان دور از آن‌ نیز نبودیم. و ایده Elden Ring این است که مخاطب بیشتری را به خود جذب کند. چنین چیزی هم برای ما و هم برای FromSoftware فوق‌العاده بزرگ است. ما با بخش ژاپن Bandai Namco  همکاری بسیار نزدیکی داریم. همچنین سه نفر را اینجا در اروپا تنها به این فرنچایز اختصاص داده‌ایم.»

«FromSoftware و Bandai Namco تمایل را دارند که طرفداران خود را گسترش دهند. ما آرزوهای بزرگی برای Elden Ring داریم. اما من احساس می‌کنم آنچه در حال ساخت آن هستیم، بسیاری از مردم را خوشحال می‌کند و این مهم‌ترین چیز است. این چیزی است که ما می‌خواهیم. ما فقط به دنبال تجارت نیستیم؛ ما می‌خواهیم چیزی سرگرم‌کننده و منحصر به فرد ارائه کنیم که میلیون‌ها نفر را راضی کند.»

این هدف بسیار بلندپروازانه است؛ زیرا Dark Souls 3 توانست به تنهایی به فروش بیش از 10 میلیون نسخه برسد. کل مجموعه نیز به طور کلی حدود 30 میلیون فروش داشته است. در نظر داشته باشید که این میزان فروش تنها متعلق به سه عنوان Dark Souls است که شامل Demon’s Souls ،Sekiro یا Bloodborne که همه ناشران متفاوتی داشتند، نمی‌شود. طبق چیزهایی که تاکنون مشخص شده، به نظر می‌رسد Elden Ring برای تعداد بیشتری از گیمرها قابل بازی خواهد بود. برای مثال قرار است در این بازی راهنمایی‌های واضح‌تری به پلیرها داده شود. باید دید آیا Bandai Namco و FromSoftware به اهداف خود در جذب بالای مخاطبان خواهند رسید یا نه.

Elden Ring قرار است 21 ژانویه 2022 برای PS5 ،PS4 ،Xbox Series S/X ،Xbox One و PC منتشر شود.

مرتبط با این خبر در بازی‌نما بیشتر بخوانید:

جورج آر.آر.مارتین متن بازی Elden Ring را ننوشته است

توسعه بازی مورد انتظار Elden Ring در مراحل پایانی قرار دارد

منبعGamingbolt

حتما بخوانید