spot_img

Capcom می‌خواهد PC را به پلتفرم اصلی خود تبدیل کند

ناشر ژاپنی به دنبال این است که میزان فروش بازی‌هایش بر روی PC برابر با کنسول‌ها شود.

چند سال اخیر برای Capcom در زمینه PC موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای رقم خورده است. بازی‌های بزرگی مانند Resident Evil و Devil May Cry با موفقیت‌های زیادی روبرو شده‌اند. صد البته Monster Hunter World و بسته الحاقی آن Iceborne  نیز که علیرغم تاخیر در عرضه، با فروش فوق‌العاده‌ای بر روی PC روبرو شدند را نیز نباید از یاد برد. به زودی بازی Monster Hunter Rise که به صورت انحصاری برای Switch عرضه شده بود نیز برای PC منتشر می‌شود. در اوایل امسال  همچنین Capcom عنوان Monster Hunter Stories 2 را برای PC منتشر کرده بود. آیا این نشان‌دهنده تغییر استراتژی این شرکت باسابقه است؟

اینطور به نظر می‌رسد. هاروهیرو تسوجیموتو، مدیر ارشد عملیاتی و همچنین رییس Capcom، در گفتگو با Nikkei برنامه‌های این ناشر ژاپنی برای گسترش حضور خود در فضای PC را مطرح کرد. آنطور که تسوجیموتو می‌گوید، Capcom می‌خواهد PC را در سال‌های آینده به پلتفرم اصلی خود تبدیل کند و امید دارد که تا سال 2022 یا 2023 نسبت فروش بازی‌هایش بر روی کنسول‌ها و رایانه های شخصی حدود 50-50 باشد.

با توجه به موفقیت باورنکردنی Monster Hunter World بر روی PC، تعجب‌آور نیست که Capcom ارزش و پتانسیل فوق‌العاده این پلتفرم را دیده و مطمئناً آن‌ها امیدوارند Monster Hunter Rise با عرضه بر روی PC در ماه ژانویه به موفقیت مشابهی برسد. علاوه بر این، بسته الحاقی Monster Hunter Rise: Sunbreak نیز قرار است در تابستان 2022 به طور همزمان برای PC و Switch عرضه می شود.

مرتبط با این خبر در بازی‌نما بیشتر بخوانید:

Monster Hunter Rise: Sunbreak برای PC و Switch همزمان عرضه می‌شود

سیستم مورد نیاز برای بازی Monster Hunter Rise مشخص شد

منبعGamingbolt

حتما بخوانید