spot_img

کارگردان بازی Bayonetta 3 درباره مکانیک‌های مبارزات در این بازی می‌گوید

یاسوکه میاتا از بازگشت عناصر قدیمی و همچنین عناصر جدیدی می‌گوید که در گیم‌پلی این بازی حضور دارند.

خوب ، بالاخره اتفاقی که همه منتظر آن بودند، افتاد. همانطور که دیروز در خبری در بازی‌نما گفتیم، پس از گذشت بیش از 4 سال از معرفی اولیه، بازی Bayonetta 3 رسماً در رویداد اخیر Nintendo Direct یک ویدئوی معرفی جدید گرفت. شخصیت اصلی یعنی جادوگر افسانه‌ای بایونتا از جنبه‌های بسیاری گویا تغییراتی را تجربه کرده است. تجزیه و تحلیل بازی با چیزهای کمی که تا کنون به ما نشان داده شده، دشوار است؛ اما به نظر می‌رسد مبارزات به خاطر هیولاهای بزرگی که با هم مبارزه می‌کنند و ما قبلاً نظیر آن‌ها را ندیده‌ایم، متفاوت خواهد بود. بدون شک با گذشت زمان اطلاعات بیشتری درباره بازی نیز خواهیم شنید؛ اما کارگردان بازی درباره اینکه چه هدفی را دنبال می‌کنند، پیامی برای طرفداران این مجموعه دارد.

در وب سایت رسمی PlatinumGames، یوسوکه میاتا، کارگردان بازی، چیزهایی درباره بازی گفته است. این اولین تلاش او در ارتباط با این سری بازی‌ها است و او به صحبت‌های عمیق خود با هیدکی کامیا، خالق این سری، و همچنین کارگردان اولین بازی، در مورد سیستم‌هایی که باید در این بازی استفاده شود، اشاره می‌کند. میاتا اذعان می‌کند که می‌داند بازیکنان تمایل اکشن‌های سریع دارند و این موضوع برای بسیاری از طرفداران کلید لذت بردن است و می‌خواهد تا آنجا که ممکن است این عنصر را در قسمت جدید دست‌نخورده نگه دارد.

«من همچنین در مورد عملی که برای سری Bayonetta ضروری است، بسیار دقیق هستم. جناب کامیا بارها به گوش من خوانده است که  “اکشن مستقیماً با مغز ارتباط دارد”. اساساً، نوعی از گیم‌پلی اکشن رضایت‌بخش است که از کنترل دقیق شخصیت مورد نظر شما ناشی می‌شود و ژن‌های چنین چیزی به درستی به این بازی نیز منتقل شده است. از نگاه توسعه‌دهندگان و طرفداران، همه ما در حالی روی Bayonetta 3 کار می‌کنیم که این دو جنبه سحرآمیز این سری را در نظر داریم و هدف‌مان این است که از همه انتظارات فراتر برویم.»

نکته جدیدی که به طور خلاصه درباره آن صحبت شد، مکانیک جدید احضار است که در تریلر فاش شده از Bayonetta 3 به آن اشاره کردیم. بر خلاف بازی‌های قبلی‌، به نظر می‌رسد بایونتاً شیاطین جهنمی خود را صرفاً برای تنها یک حمله احضار نمی‌کند و بعد آن‌ها ناپدید شوند. اکنون ما چیزی به نام Demon Slave خواهیم داشت. Demon Slave یک مکانیک جدید احضار است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً شیاطین را کنترل کنید. همچنین به نظر می‌رسد که می‌تواند کاربردهای بیشتری داشته باشد که بعداً خواهیم دید.

«ما عناصر جدید زیادی را در کنار سرعت دیوانه‌وار بازی به آن اضافه کرده‌ایم. من می‌خواهم کمی در مورد یکی از آن‌ها صحبت کنم. یک مکانیک برجسته جدید که به شما امکان می‌دهد شیاطین جهنمی را کنترل کنید و Demon Slave نام دارد. بر خلاف مکانیک Climax Summons که به کمک آن به طور خودکار می‌توانستید دشمنان را شکست داده و بعد هیولاهای احضار شده به جهنم بازمی‌گشتند، این مکانیک به بازیکنان اجازه می دهد تا در جریان گیم‌پلی شیاطین را کنترل کرده و مجموعه‌ای از کارهای دلبخواهی را به کمک آن‌ها انجام دهند. توانایی های هر شیاطین یا همان Demon متفاوت است و انواع توانایی‌هایی که در موقعیت خاصی مفید هستند، می‌توانند بسته به هر زمان تغییر کنند. اینکه دشمنان چند نفر هستند و اینکه شما چه کار دیگری می‌توانید انجام دهید، هر دو در نحوه استفاده شما از دیوها تفاوت ایجاد می‌کنند. خب، چیزهای بیشتری وجود دارد که می‌خواهم به شما بگویم؛ اما فعلاً باید به همین‌ها بسنده کنم. با این حال، اطلاعات زیادی در تریلر پنهان است که من در اینجا به آن نپرداخته‌ام. بنابراین لطفاً تا زمان انتشار اطلاعات بعدی، دوباره آن را تماشا کنید.»

مرتبط با این خبر در بازی‌نما بیشتر بخوانید:

تمایل سازندگان بازی Bayonetta 3 به نمایش هر چه زودتر این بازی

گیم‌پلی بازی بازی Bayonetta 3 در ایونت جدید نینتندو به نمایش درآمد

منبعGamingbolt

حتما بخوانید