spot_img

روند ساخت بازسازی System Shock به حالت تعلیق در آمد

تیم سازنده بازسازی عنوان System Shock  اعلام کردند که تا زمان دستیابی به بهترین راه ممکن برای ادامه این پروژه،  توسعه این عنوان را متوقف کرده‌اند.

رئیس  استودیوی Nightdive آقای Stephen Kick اعلام کرد که آن‌ها هر چقدر روی این  عنوان کار می‌کردند، ایده‌های بیشتری به ذهنشان می‌رسید. به عقیده ایشان،  آن‌ها تا به حال مسیر نادرستی را در این پروژه طی کرده‌اند و برای دستیبابی  به اهداف این پروژه باید به عقب بازگردند و مسیر دیگری را برگزینند.

در  سال ۲۰۱۶ استودیوی Nightdive کمپین بازسازی قسمت اول System shock را به  Kickstarter برد و توانست مبلغ یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار دلار کسب  کند. پس از این کمپین، آن ها ماهیت پروژه را از بازسازی به ریبوت تغییر  دادند و از موتور Unreal Engine برای این کار کمک گرفتند.

سازندگان  این عنوان تاکید کرده‌اند که آن‌ها به المان‌های نسخه اصلی پایبند خواهند  بود، ولی موارد دیگری را نیز به آن‌ها اضافه خواهند کرد. این عنوان قرار  بود در پایان سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شود.

حتما بخوانید