spot_img

طراح Cyberpunk 2077 درباره چالش‌های ساخت این بازی می‌گوید

آقای Mike Pondsmith خالق بازی رومیزی Cyberpunk 2020 که منبع اصلی ساخت عنوان Cyberpunk 2077 به شمار می‌رود، در ارتباط با چالش‌های ساخت یک بازی ویدیویی از دنیای غنی ساخته‌اش سخن به میان آورده است.

در مصاحبه با یک نشریه اسپانیایی، وی در مورد عنوان Cyberpunk 2020 و دلیل این که چرا این قدر طول کشید تا یک بازی ویدیویی از این اثر ساخته شود سخن گفت. او از برنامه‌های خود برای ساخت یک عنوان نقش‌آفرینی در سال‌های ۱۹۸۶ و ۱۹۸۷ پرده برداشت. او می‌خواسته که دنیایی بزرگ با شخصیت‌های فراوان را در آن زمان در قالب یک بازی ویدیویی ایجاد کند، اما متاسفانه فناوری آن زمان جواب جاه‌طلبی او را نمی‌داد. همچنین او به دنبال شریکی می‌گشته که بتواند دیدگاه‌های خود از دنیای سایبرپانک را با او به راحتی به اشتراک گذارد.

البته وی از استودیوی CD Project RED و عنوان Cyberpunk 2077 حرفی نزده، اما اشاراتی به حس مرگ و بدن‌های زخمی شده در تریلر کرد. البته مشخص نیست که منظور او تریلر سال ۲۰۱۲ بوده یا از یک تریلر جدید صحبت کرده است.

استودیوی CD Projekt RED در E3 2018 حضور خواهد داشت و احتمالا قرار است تریلر جدیدی از Cyberpunk 2077 را به نمایش درآورد.

حتما بخوانید