spot_img

رضایت بازیسازهای مستقل از انتشار بازی‌های خود روی Nintendo Switch

اخیرا سه توسعه‌دهنده‌ی مستقل به صورت جداگانه اذعان داشته‌اند که فروش نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی آن‌ها از فروش تمام نسخه‌های دیگر پلتفرم‌های مقصد بیشتر بوده است.

هر سه اثر ایندی Death Squared،‌ Oceanhorn و Wonder Boy عرضه‌ی موفقی روی سوییچ داشته‌اند.

در روز ۱۳ سپتامبر، SMG Studios توییت کرد که Death Squared -در شرایطی که نسخه‌ی سوییچ مدتی پس از دیگر نسخه‌ها عرضه شد-  جمعا فروش بهتری را روی سوییچ نسبت به دیگر پلتفرم‌ها طی سه روز داشته است. عنوانی که برای رایانه‌های شخصی،‌ اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز در دسترس است.

دیگر استودیو، FDG Entertainment توسعه‌دهنده‌ی Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas نیز موفقیتی مشابه را روی سوییچ تایید کرد. فروش این بازی مستقل نیز روی سوییچ بیشتر از مجموع فروش روی دیگر پلتفرم‌ها بوده است.

نکته‌ای که در مورد این بازی‌ها اهمیت دارد، تناسب Death Squared برای قابلیت دستی کنسول سوییچ و شباهت Oceanhorn به Wind Waker از سری زلداست که می‌تواند برای طرفداران نینتندو جذاب باشد. اما موفقیت بزرگ Wonder Boy: The Dragon’s Trap روی سوییچ شگفت‌انگیز است. بر اساس مقاله‌ی Gamasutra، «فروش نسخه‌ی سوییچ Wonder Boy از مجموع فروش بازی روی دیگر پلتفرم‌های بیشتر بوده است.»

با توجه به همان مقاله، ظاهرا عنوان مستقلHas-Been Heroes نیز روی سوییچ بسیار موفق عمل کرده است. حتی نمایش تریلر بازی روی سوییچ طی دو روز بازدیدی برابر با نسخه‌ی استیم طی ۶ ماه داشته است.

به نظر می‌رسد که سوییچ را باید خانه‌ی عناوین مستقل لقب دهیم و مطمئنا در آینده شاهد توجه هر چه بیشتر توسعه‌دهندگان مستقل به این پلتفرم هیبریدی خواهیم بود.

حتما بخوانید