spot_img

سازنده ی RYSE: معماری Xbox One امکانات زیادی را در اختیار ما قرار داده است

یکی از عناوین انحصاری که همزمان با انتشار Xbox One عرضه خواهد شد، Ryse است که نمایش های زیبایی تاکنون داشته است. همان طور که آگاه هستید، بازی از نظر گرافیکی در سطح بالایی دارد. حال، Mike Read، تهیه‌ی کننده ی عناوین کرایتیک، به توضیحاتی در این رابطه و نحوه ی کمک معماری Xbox One برای رسیدن به این هدف؛ ارائه داد. وی در این رابطه گفت : ” جهش عظیم گرافیکی که سخت افزار Xbox One نسبت به نسل قبل داشته است، باعث شده تا ما جلوه های گرافیکی را خلق کنیم، که تاکنون در کنسولی شاهد نبوده اید. افزایش گرافیک، یکی از بزرگترین مزیت هایی است که کنسول های نسل جدید دارند. با استفاده از پیشرفت هایی که در معماری Xbox One صورت گرفته و پشتیبانیش از DX11، می توانیم کاری را در حال حاضر انجام دهیم که در گذشته تنها روی PC امکان پذیر بود.”

وی در ادامه توضیح داد که یکی دیگر از مزیت های Xbox One، شباهت معماری CPU آن با PC است. این امر اجازه ی استفاده از مدل ها و بهینه سازی هایی که در کامپیوتر ساخته شده اند، روی Xbox One نیز قابل استفاده باشند. همچنین، شاهد ساخت نمونه های سریعتری برای بهینه سازی های بزرگ هستیم.

حتما بخوانید