spot_img

سونی علت برخی مشکلات PS4 در TGS و E3 را توضیح داد

چند روز پیش بود که گزارشی مبنی بر عدم موفقیت در اجرای برنامه ی  Playroom با استفاده از کنترلر PS4 در پخش زنده ی تلویزیون ژاپن گزارش شد. در E3 امسال نیز همان طور که آگاهی داشتید، در هنگام اجرای عنوان Assassin’s Creed IV، در کنفرانس سونی، شاهد مشکلاتی بودیم. حال Shuhei Yoshida، رئیس استدیوهای جهانی سونی، به توضیح این دو مورد پرداخت. براساس گفته ی وی، مورد اول به علت برخی مشکلات حاضر در مکان و مورد دوم نیز از طرف خود بازی بوده است. او در ارتباط Assassin’s Creed IV گفت که در آن زمان کنسول هنوز در حال توسعه بوده و بازی به طور کامل آزمایش نشده بود. لازم به ذکر است، او در ادامه اذعان داشت که شاهد چنین مشکلاتی در هنگام عرضه نخواهیم بود.

حتما بخوانید