spot_img

TGS | بازی MGS5 روی 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

آقای Hideo Kojima اعلام کرده است که تیم آن ها که روی بازی Metal Gear Solid 5 : Phantom Pain کار می کند، در تلاش است که این بازی در کنسول های نسل بعد روی 60 فریم بر ثانیه اجرا شود.

ایشان در مصاحبه ای در نمایشگاه TGS امسال، اعلام کرد که بازی روی کنسول های نسل فعلی روی 30 فریم بر ثانیه اجرا می شود و گفت : “بازی در اصل برای کنسول های مختلف و نسل های مختلف ساخته شده است. موتور Fox {که در طراحی بازی از آن استفاده شده} برای نسل حاضر طراحی شده بود و ممکن است بازی هایی که بعدا با این موتور طراحی می شوند از لحاظ گرافیکی کمی عقب مانده تر به نظر برسند. اما نورپردازی و وضوح نسل بعدی بهتر به نظر خواهد رسید. از لحاظ گیم پلی تفاوتی وجود ندارد. ما سعی کرده ایم که بازی ها بسیار به همدیگر نزدیک باشند و گیم پلی نسل حاضر و بعدی فرقی نخواهد کرد.”

بازی MGS5 در سال 2014 برای کنسول های X360 ، PS3 ، PS4 و XboxOne به بازار می آید.

حتما بخوانید