spot_img

مایکروسافت انتشار Heavy Rain را به دلیل محتوای داستانش رد کرد

مایکروسافت انتشار عنوان پرفروش Heavy Rain را به دلیل محتوای داستانش، که در آن بچه دزدی وجود دارد، رد کرده بود. 

به گفته‌ی David Cage رئیس استودیوی Quantic Dream، مایکروسافت از جنجالی که داستان این بازی می‌توانست ایجاد کند، ترسید. 

Cage این موضوع را در سخنرانی خود در مراسم سالانه‌ی BAFTA برای بازی‌های ویدیویی اعلام کرد. او می‌گوید: ” ما Heavy Rain را به ناشرین مختلفی نشان دادیم، از جمله سونی، ما نزد مایکروسافت نیز رفتیم. آن‌ها از Fahrenheit خوششان آمده بود و ما صحبتی طولانی داشتیم، آن‌ها واقعا می‌خواستند با ما کار کنند. آن‌ها از این موضوع که Heavy Rain در مورد دزدین کودکان است، ترسیدند و گفتند که این یک ایراد است و ما می‌خواهیم که برطرفش کنید.”

Cage در ادامه می‌گوید که از مایکروسافت انتقاد یا شکایت نمی‌کند، اما به عقیده‌ی او کسانی که بازی را انجام دادند متوجه می‌شوند که Heavy Rain در مورد چیز دیگری است و موضوع بچه دزدی هیچ خطشه‌ای بر مایکروسافت وارد نمی‌کرد.

 

Heavy Rain در نهایت توسط سونی منتشر شد و به گفته‌ی David Cage، آن‌ها نکات مثبت بازی را دیدند. 

Cage پیش از این اعلام کرده بود که دنباله‌ای برای Heavy Rain نمی‌سازند چراکه دنباله‌ها نوآوری و خلاقیت را از بین می‌برند. 

حتما بخوانید