spot_img

gamescom | یوشیدا: انتشار بازی‌های مستقل زیاد برای PS4 برنامه ریزی شده نبود

بازی‌های مستقل زیادی روز گذشته در کنفرانس سونی در gamescom برای PS4 معرفی شد، اما این کار با برنامه‌ی قبلی صورت نگرفته بود.

 

Shuhei Yoshida رئیس Sony World Wide Studios، در مصاحبه‌ای با CVG در گیمزکام می‌گوید انتشار این همه بازی مستقل برنامه ریزی نشده بود و اتفاقی بود که خود به خود رخ داد. یوشیدا می‌گوید که سونی مدت‌ها پیش تصمیم گرفت از بازی‌ سازان مستقل حمایت کند و با رفتن بازار به سمت محصولات دیجیتال، سازندگان مستقل به این طریق می‌توانند مخاطبین بیشتری پیدا کنند.

به گفته‌ی یوشیدا این عناوین دیجیتال کوچکتر، ایده‌های بزرگی دارند و آن‌ها این ایده‌ها را با خود به پلتفورم سونی می‌آورند. او ادامه می‌دهد که ساخت این نوع بازی‌های نوآورانه، چیزی است که سونی هم به آن علاقه دارد اما فعلا روی آن تمرکز نمی‌کند.

PS4 در ماه نوامبر منتشر می‌شود و در زمان عرضه، 18 بازی به صورت دیجیتال برای آن عرضه می‌شود.  

حتما بخوانید