spot_img

CoD: Ghosts کیفیتی سینمایی فراتر از نسل بعد دارد

Mark Rubin تهیه کننده اجرایی Infinity Ward، نسبت به گرافیک عنوان CoD: Ghosts بسیار مطمئن است که دلیل آن تغییراتی است که در تولیدات هنری داخلی این استودیو انجام شده است.

 

روبین در مصاحبه‌ای با GI.biz می‌گوید: ”  کاری که ما با این نسل کرده‌ایم، تغییر کرده است، مخصوصا در خط هنری، که بزرگترین تفاوت این است که ما دارایی‌های بزرگ هنری‌مان را با کیفیت سینمایی، نه حتی کیفیت PC، و بالاتر تر از نسل بعد، می‌سازیم” 

او ادامه می‌دهد: ” کاری که ما می‌کنیم این است که از آن استفاده می‌کنیم و برای هر پلتفورم لوازمی که برای آن پلتفورم بهترین است را می‌سازیم.”

 

به این ترتیب، هر نسخه از CoD: Ghosts، دارای بالاترین کیفیت ممکن از نظر گرافیگی، خواهد بود. این عمل Infinity Ward واقعا شایسته‌ی تحسین است. پیش از این سازندگان بازی را برای پلتفورم‌های مختلف پورت می‌کردند  که این کار باعث پایین آمدن کیفیت بازی می‌شد.

حتما بخوانید