spot_img

کامیا: سونی و مایکروسافت خودشان Bayonetta 2 را نخواستند

از وقتی اعلام شد Bayonetta 2 در احنصار Wii U خواهدبود، عده زیادی از این موضوع متعجب شدند. اما ظاهراً خود سونی و مایکروسافت نمیخواستند بازی بر روی پلتفرمهای آنان عرضه شود و این نینتندو بود که بازی را حفظ کرد!

 

این مطلب را کارگردان بازی، هیدکی کامیا، پیش از این گفته‌بود و باز هم آن را تکرار کرد.

 

هنگامی که از وی در توییتر پرسیده‌شد ایده چه کسی بود که بازی انحصاری Wii U شود، وی پاسخ داد: “راه دیگری وجود نداشت.”

 

البته مشخص نیست که منظور از حرفهای کامیا چیست و چگونه ممکن است سونی و مایکروسافت عنوانی بزرگ همچون Bayonetta را برای کنسول خود نخواهند.

حتما بخوانید