spot_img

کوجیما: Platinum Games تنها انتخاب ما بود

طبق ادعای خالق افسانه‌ای Metal Gear، هیدئو کوجیما، Platinum Games تنها استودیوی مناسب برای به دست گرفتن این سری بود.

 

کوجیما توضیح داد که چرا کار ساخت Metal Gear Rising: Revengeance را به این استودیو که بازیهای Bayonetta, Vanquish  و  Anarchy Reigns را در پروند خود داشت، سپرد.

 

وی در گفتگویی با مجله Games TM گفت: یک چیزی که من از ابتدا نکران بودم این بود که Platinum در ساخت بازیها بسیار خوب بود اما در زمینه زمانبندی و برنامه‌ریزی خیلی خوب نبودند. آنها تمایل دارند که زمان زیادی را با بازیهایشان سپری کنند و این من را در ابتدا نگران میکرد.

اما این بار آنها آمدند و محصول را تحویل دادند. من فکر میکنم آنها چیزهایی آموختند. مخصوصاً طراح استودیو، هیدکی کامیا، که از این که در نهایت انجامش دادند، بسیار هیجان‌زده بود.

 

وی افزود: Platinum Games تنها انتخابی بود که به آن اطمینان داشتم. خیلی مهم بود که سازنده در زمینه بازیهای اکشن مهارت داشته‌باشد و جنبه‌های باستانی katana را بعنوان یک سلاح درک کنند. Platinum Games تنها استودیویی بود که از پس آن برمی‌آمد.

حتما بخوانید