spot_img

دیوید کیج: می خواهم با Beyond ذهن ها را به چالش بکشم نه انگشتان را

بنیانگذار استودیوی Quantic Dreams، دیوید کیج، می گوید قصد دارد با Beyond: Two Souls بر روی خلق یک سفر احساسی تمرکز کند نه این که بازیکنان صرفاً فقط با داستان تفریح کنند.

 

 

 

 

با این صحبت می توان انتظار داشت که روند بازی مشابه آنچه باشد که در Heavy Rain تجربه کردیم.

 

کیج در گفتگویی با EDGE گفت: نمی خواهم انگشتان آنها را به چالش بکشم، بلکه می خواهم ذهن آنها را درگیر کنم. هدف من غافلگیر کردن مردم است، می خواهم به آنها چیزی دهم که می خواهند، بدون اینکه بدانند آنرا می خواهند. می خواهم سفری احساسی را خلق کنم، یک تجربه ی منحصربفرد.

من تمایلی ندارم که شرایطی فراهم شود که آنها فقط تفریح کنند، میخواهم مفاهیم را به آنها بدهم.

 

وی می گوید بازی که یک بازه زمانی 15 ساله از زندگی شخصیت اصلی را روایت می کند،  به بازیکنان ارتباط احساسی عمیقی با کاراکتر می بخشد.

کیج می گوید: شاید این موضوع بیربط یا بلند پروازانه باشد،  شاید این چیزی نباشد که بیشتر مردم می خواهند، اما این هدفی است که من با Beyond در پیش گرفته ام: خلق یک چیز متفاوت.

 

Beyond: Two Souls به صورت انحصاری برای PS3 در دست ساخت است اما تا کنون تاریخی برای عرضه آن اعلام نشده است.

حتما بخوانید