spot_img

طراح Half-life 2 از دلیل ترک Valve می گوید

 

 

 

Viktor Antonov، طراح ستایش شده ای که کار طراحی City 17 در Half-life 2 را بر عهده داشت،‌ Valve را به دلیل بزرگ شدن و فاصله گرفتن از بازیهایی که وی انتظار دارد، ترک کرد.

 

وی در گفتگویی با Eurogamer دلیل این کار خود را اینگونه بیان می کند: Valve به شرکت بسیار بزرگتری تبدیل شده است، دلیلی که من از فلسفه Arkane لذت می برم این است که این استودیو کوچک و با یک تیم مرکزی است که دارای پروژه های ریسکی و خلاقانه هستند.

هنگامیکه به Valve رفتم،‌ این شرکت خیلی کوچک بود. آنها اکنون رشد کرده اند، بسیار بزرگتر شده اند،‌ و من بیشتر به کارهای خلاقانه و ریسکی و پرانرژی علاقه دارم که بتواند انقلابی در دنیای رسانه ایجاد کند.

 

آخرین همکاری Antonov با Valve در ساخت بازی Team Fortress 2 بود اما ظاهراً از نحوه ارتباط Valve با تیم سازنده و عرضه بازی با این شرکت دچار مشکل شد.

 

وی همچنین می گوید: هنگامی Valve را ترک کردم که آنها دست از ساخت بازیهای بزرگ و AAA برداشتند و به ساخت اپیزودهای مختلف برای Half-life 2 پرداختند.

 

بازی جدید Antonov یعنی Dishonored اکتبر روانه بازار می شود. وی همچنین در زمینه فیلم و کمیک های مصور نیز فعالیت دارد 

 

حتما بخوانید