spot_img

Epic Games از انعطاف‌پذیری Fortnite در جذب مخاطب می‌گوید

کلیف بلزینسکی، از اعضای کلیدی شرکت Epic Games، اذعان دارد که Fortnite برای تمام افراد علاقه‌مند به بازی طراحی شده است؛ وجود المان‌های مختلف از جمله نقش‌آفرینی، شوتر، بخش چندنفره، بخش تک‌نفره و … همه و همه در یک بازی گنجانده شده تا عمده سلیقه‌ی بازی‌بازان با این اثر هماهنگی داشته باشد. آقای بلزینسکی در مصاحبه‌ای با Playgon توضیح داد که  برای تمام کردن بازی فقط یک راه وجود ندارد و شما می‌توانید بازی را حتی بدون درگیری با دشمنان تمام کنید. او عنوان کرد که این بازی برای افرادی که AAD Gamer ( بازی‌بازانی که مایل به تعویض سبک و سیاق بازی‌کردن در هر لحظه هستند) می‌باشند یک گنج به‌حساب می‌آید زیرا قابلیت تعویض سبک بازی در هر لحظه امکان‌پذیر است. حضور موجودات زامبی‌مانند در بازی نیز توسط آقای بلیزنسکی تائید شده اما وی در آخر اشاره کرد که هنوز اطلاعات کلیدی را برای آینده نگه داشته است. نسخه‌ی بتای این بازی سال 2013 برای PC منتشر خواهد شد که از مادسازی نیز پشتیبانی می‌کند. Fortnite از اولین عناوینی است که ساپورت آن توسط Unreal Engine 4 تائید شده است.

حتما بخوانید