spot_img

هوش مصنوعی بهتر اولویت اول برای Hitman: Absolution است

وقتی از Hakan Abrak پرسیده شد با عنوان Hitman: Absolution استودیو IO Interactive به چیزی می‌خواهد دست یابد، وی جواب داد هوش مصنوعی بهبود یافته.

تهیه‌کننده ارشد در مصاحبه‌ی خود با بلاگ US PS گفت” ما مدت زیادی در حال ساخت این بازی بودیم که قسمت اعظمی از آن مربوط به تکنولوژی و به خصوص ساخت یک هوش مصنوعی قابل قبول و پیچیده تر بود. اوایل کار فهمیدیم که نمی‌توانیم با موتور  Glacier 1 به خواسته‌هایمان برسیم؛ بنابراین تصمیمی گرفتیم Glacier 2 را بسازیم. ساخت یک تکنولوژی جدید کار سختی‌ است اما سود بسیاری برای ما به ارمغان آورد”

در ادامه وی توضیح می‌دهد که آن‌ها چگونه عنصر اکشن بازی را به گونه‌ای وارد بازی کردند که لذت بخش باشد و در عین حال توجهشان را نسبت به قسمت مخفی کاری بازی از دست ندادند. در قسمت مخفی کاری گیم پلی،IO Interactive در کنار  قابلیت جدید Instinct و مهارت تغییر قیافه‌ی بهبود یافته Agent 47 سیستمی طراحی کرده که وقتی بازیکن در حال ایجاد سر و صدا است به او هشدار می‌دهد.

Hitman: Absolution سال 2012 برای PC، PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید