spot_img

کوجیما قصد ساخت دنباله ی Snatcher را ندارد

 
 
 
 
اگر از طرفداران و دنبال کنندگان پروژه های هدیئو کوجیما باشید، باید عنوان کاراگاهی Snatcher را به یاد داشته باشید.

هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور صنعت بازی که عمده ی شهرت خود را مدیون ساخت عنوان MGS است، طی مصاحبه ای که با PS Blog انجام داد اعلام کرد : “برای ساخت دنباله و یا دوباره بازسازی کردن عنوان Snatch به هیچ وجه فرصت و وقت آزاد ندارم، در هر حال خوشحال می شوم که یک تیم دیگر بخواهد این عنوان را برداشته و برای کنسول های نسل جدید بازسازی کند.”

او ادامه داد : “آوردن Snatcher به صورت سه بعدی و سبک Open World(دنیای باز) بسیار لذت بخش و دیدنی است، اما من فرصت انجام دادن این کار ندارم. اما اگر کسی بخواهد این کار را انجام دهد به شخصه بسیار خوشحال و شادمان خواهم شد.”

در سال 1998 این بازی برای پلتفرم های NEC PC-8801 و MSX 2 عرضه شد اما در اواسط دهه ی 90 این بازی برای کنسول های سگا ساترن، PS One و Mega-CD پورت شد. 

حتما بخوانید