spot_img

Burnout Crash ابتدا قرار بود برای Wii عرضه شود

 

رئیس استودیوی Criterion،الکس وارد،در مصاحبه ای که در نمایشگاه تابستانی EA در ایالات متحده در هفته ی گذشته داشت،گفت عنوان Burnout Crash ابتدا قرار بود بر روی Wii عرضه شود.بر اساس صحبت های وارد این بازی در ابتدا قرار بود به صورت کاربر محور باشد،به این صورت که شما ابتدا مسیر مسابقه را طراحی می کردید.او ادامه می دهد:

“ما چند ماه این کار را انجام دادیم و نتیجه این شد که بازی بسیار کسل کننده از آب در آمد.یکی از فلسفه های ما در Criterionاین است که چون ما یک چیزی را ساخته ایم به این معنا نیست که نمی توانیم آن را دور بیندازیم.” 

این نسخه از بازی Burnout در مدت 4 هفته با استفاده از برنامه XNA مایکروسافت ساخته شده بود.

 

عنوان Burnout Crash در چهار ماهه ی سوم سال جاری برای XBLA و PSN عرضه می شود.

حتما بخوانید