spot_img

God of War III

  • با حضوری که در نمایشگاه E3 پارسال داشتم این امکان برای من بوجود آمد که نسخه دمو از عنوان فوق محبوب God of War 3 را تجربه کنم و باید با بگم با اینکه تجربه بدی نسبت به چیزی که در ذهن داشتم نبود اما برای فرانچایزی که همگان آن را بعنوان، عنوانی که میتواند تمای لفاف های گرافیکی مشاهده شده تا کنون را برهم و کنار زند کافی نبود!
  • خوشبختانه وقتی نسخه نمایشی جدید از این عنوان را ماه گذشته تجربه کردم دریافتم که نگرانی من در این مورد بیهوده بود, تنها با تجربه ای 1 دقیقه ای و یا کمی بیشتر میتوانم این موضوع را به شما قول دهم که نسخه سوم خدای جنگ دقیقاً همان چیزیست که ما سالها انتظارش را کشیده و در ذهن داشتیم.
  • نسخه دمو اگرچه دو یا سه دقیقه به طول انجامید اما باورنکردنی بود (!), همین مقدار کافی و موثر بود تا به بصیرت و فضای دید گسترده استدیو سانتا مونیکا برای ساخت عنوانی به این بزرگی پی ببریم!

  • بهبود ها و پیشرفت های بینظیر گرافیکی در بازی بلافاصله بعد از تجربه و مشاهده قابل لمس بودند, پیشرفت های شگرفی که مشمول بهبود هایی در: افکت Motioin Blur, افکت Depht of Filed, نورپردازی استادانه و جلوه های ویژه سینماتیک میشد!
  • در هر حال کارایی و حرکت سینمایی دوربین در مواقع موثر و صحنه های سینماتیک واقعاً قابل درک و مملوس کار شده است.

  • برای بار دیگر این دمو مارا به جایی میبرد که انتظار آن را داشتیم، حضور بر روی یک تایتان عظیم الجثه و مشاهده راه گشایی او برای بالا رفتن از کوه المپوس, چیزی که باعث جذب شما به این عنوان میشود حضور موثر و تاثییر گذار شما بر روی این غول خواهد بود، احساسی واقعی برای حضوری اینچنینی!
  • به یاد داشته باشید که صحنه های تاثیر گذار Uncharted 2 چطور ما را تحت تاثییر خود قرار داد, سکانس هایی استثنایی و بینظیر مانند حضور نیتن دریک بر روی ساختمان, ,واگن های قطار در حال سقوط و تلاش و پایبندی وی برای ادامه بقاء.
  • بنا به برخی دلایل سونی از انتشار و رونمایی قطعه جدید از بازی سر باز زد بنابراین بنده فقط میتوانم توصیفات خود را بر روی کلمات برای شما به ارمغان بیاورم!
  • حضور بر روی تایتان, به دست گرفتن کنترل کراتوس، شلیک بوسیله بازوی تایتانی و از بین بردن جانوران اسکلتی.
  • دوربین به فضای گسترده و نشان دادن نمای کلی تایتان برگشته، در اینجا مشاهده میکنیم که جانوری عنکبوتی شکل در حال چنگال زدن بر سطح بدن تایتان میباشد، سریعاً خود را برای مبارزه با این جانور آماده کرده و در حالی که من در پی مبارزه با این جانور بودم و جهان در اطراف من در حال لرزه و ارتعاش بود تایتان همچنان به راه خود ادامه می داد (جزو صحنه های فوق العاده در بازی).

  • عنکبوت به سرعت و بواسطه فشار زیاد از مایعی آب مانند قصد حمله به من را داشت و پس از چندین جاخالی و حرکت های دفاعی زیبا توسط بنده تایتان زخمی شده, من از روی این نره غول پرتاب و با یک دست حلق آویز و بین زمین و آسمان آویزان شدم, با این حال که سعی در بازگشت به مکان اولیه خود را داشتم بازوی نوسانی دیگر عنکبوت هنوز هم به تایتان چسیبیده بود, در حالی که من مشغول بالا رفتن و برگشت به محل مورد نظر بودم دوربین باز هم نمای گسترده ای را از فضای مورد توجه و نمایی کلی از تایتان نشان داده و به سرعت به نزد کراتوس باز گشت، برای ادامه باید مینی باس مورد نظر را از میان برداشت.

واقعاً جای تاسف است که فضای بیشتری نزد بنده برای مشاهده سکانس های زیبای دیگری از بازی وجود نداشت تا احساسات شما را از آنچه هست بیشتر تحریک کنم, همچنین این بسیار برای شما هیجان انگیر بنظر میرسید اگر توانایی مشاهده کنترل این سکانس توسط بنده ممکن بود.

حوادث هیجان انگیز و غیر منتظره ای در همین مدت کمی که با نسخه نمایشی از GOW III همراه بودم اتفاق افتاد.
دارندگان PS3 زمان زیادی تا عرضه این عنوان بزرگ باقی نمانده است، کراتوس بازگشت!
تاریخ دقیق ریلیز این عنوان شانزدهم مارس در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید