spot_img

تهیه کننده Heavy Rain: با سکانس تروریستی MW2 نباید متفاوت با یک فیلم برخورد کرد !


تهیه کننده استدیو Quantic Dream سازنده عنوان Heavy Rain جناب Guillaume de Fondaumiere طی مصاحبه ای که با MTV داشتند بیان کردند که: “با سکانس تروریستی و آدم کشی مربوط به عنوان Modern Warfare 2 نباید متفاوت با سکانس یک فیلم واقعی برخورد کرد”!

Guillaume de Fondaumiere: برداشت و نوع چینش فکری من از این مساله بسیار راحت و ساده میباشد،به عنوان مثال بنده هیچگونه مشخصه و دلیلی رو مبنی بر تفاوت سکانسهای مربوط به بازی ها با فیلم های واقعی نمیبینم، من بر این باورم که باید این فضا به بازیسازان داده شود که نظرات و ایده های خود را همانگونه گه در نظر دارند در عنوان و بازی مورد نظر خود پیاده سازی کنند.
فکر کنم کارکنان استدیو Infinty Ward از نمایش چنین سکانسی حتماً نکته و مساله مهمی را در سر داشته اند”!

“خطر واقعی برای من زمانی به وجود خواهد آمد که یک صحنه و سکانس مربوط به بازی حذف شود، من میتوان یک فیلم را بگیرم و هرچقدر که میخوام آنرا ویرایش و صحنه هایی از آن را حذف کنم در این صورت شاهد این خواهیم بود که از ارزش آن تا چه حد کاسته و آن فیلم بی ارزش خواهد شد، به نظر بنده این مساله عیناً در مورد بازی های کامپیوتری نیز صادق است”!

حتما بخوانید