آرشیو اخبار اخبار خارجی
همه‌ی باندل‌های روز انتشار PS4 در Amazon آمریکا به فروش رفته است
16 نظر
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
نوشته شده توسط اشکان فروزانی (Ashkan)
    تمام باندل‌هایی که در روز اول انتشار PS4 به مشتریان تحویل داده می‌شده‌اند، هم اکنون در وبسایت Amazon آمریکا بفروش رفته است و دیگر قابل پیش خرید نیستند.
PS4 Launch Edition نیز از مدت‌ها قبل کاملا فروش رفته بود و اگر اکنون قصد خرید PS4 را دارید، تنها باندل Standard Edition باقی مانده است که تاریخ تحویل آن هم مشخص نیست.
 
پیش از این نیز کنسول PS4 در وبسایت‌های بریتانیایی و آلمانی Amazon کاملا فروخته شده بود.
برای ارسال نظر ابتدا وارد شوید
قبلی
صفحه 1
آواتار mehdi etzio
92-05-20 10:09
در حال بارگذاری
نقل قول:
نوشته اصلی توسط sephiroth1
مهدی تو که خودتم تو بازاری و دیگه میدونی تو قیمت گذاری ها تو ایران چیزی به اسم عدالت وجود خارجی نداره
دقیقا داداش سهیل بخدا من الا تو همین کار خرده فروشی هستم بخدا یه سری به فروشگاهای دیگه میزنم ببینم قیمت ها از چه قراره مثلا DVD های گیم رو حلقه ای 2500 رایت میکنند در صورتی که من 1500 میدم وبعضی جاها از این بالاتر هم میدادند که واقعا گفتم عدالت یعنی آیا این پولهایی که اینها میخورند حلاله نه اصلا داداش سهیل ما تو مملکتمون بخودمون میندازیم از کشورهای دیگه خیلی انسانی تر وحلال خور هستیم از همین جا معلوم میشه واقعا خرده فروشان خارجی رو باید دید نه گرون فروشی یک قیمت ثابت دارند که همه خرده فروشان از اون تبعیت میکنند اینجا یک کنسول میاد اول گمرک یک قیمت میره روش بعد فروشندگان یک قیمت روش میزارند بعد به ما بدبخت بیچاره گیمرها میدند ما هم که چاره ای نداریم واقعا بعضی وقت ها میگم داداش سهیل ای کاش جای یکی از بچه ها خارجی بدم راحت بازی یکردیم نه گرونی وجود داشت راحت بازی میکردیم بدون هیچ گونه دردسری با قیمت اصلی خودش
آواتار sephiroth1
92-05-20 09:29
در حال بارگذاری
نقل قول:
نوشته اصلی توسط mehdi etzio
ماشالله ماشالله بابا بزارید واسه ما هم بمونه دیگه بخدا ما چرا ایندر محروم هستیم چقدر چقدر...امیدوارم تو ایران قیمت گذاری روی PS4 عادلانه باشه که تاریخ ثابت کرده هیچ موقع عادلانه نبوده
مهدی تو که خودتم تو بازاری و دیگه میدونی تو قیمت گذاری ها تو ایران چیزی به اسم عدالت وجود خارجی نداره
آواتار mehdi etzio
92-05-20 09:10
در حال بارگذاری
نقل قول:
نوشته اصلی توسط xhesam
دوستان ps4 یا xone نخرید! بله درست شنیدید! آقا پولداری؟زورت زیاده؟جون هرکی دوست داری نخر! اگه کسی چیزی رو نخره بالاخره فروشنده از خر شیطون میاد پایین ارزون میفروشه! درمورد کالاهای دیگه مثل غذا نمیشه متاسفانه اینکارو کرد چون بالاخره باید یه چیزی خورد ولی اینجور چیزهارو میشه یکاری کرد پس جون هرکی دوست دارید نخرید تا ارزون شه!
حرف شما درست ولی کسی که همیشه مشکلی از لحاظ مالی نداشته واین ثابت شده کسی که همیشه کسی که سیره پایین تر از خودش رو نمیتونه ببینه واین قضیه هم همیجوره وحاکی از همین مسئله است
آواتار mehdi etzio
92-05-20 09:03
در حال بارگذاری
ماشالله ماشالله بابا بزارید واسه ما هم بمونه دیگه بخدا ما چرا ایندر محروم هستیم چقدر چقدر...امیدوارم تو ایران قیمت گذاری روی PS4 عادلانه باشه که تاریخ ثابت کرده هیچ موقع عادلانه نبوده
آواتار nilofareabi
92-05-20 03:49
در حال بارگذاری
به همه ی برادرانی که زحمت میکشن پست میدن عرض میکنم که دیگه ندن. چرا؟
چونکه به قول فیلمه (اصصصللللاااااا ممییییددددووووونیییییی راجبه چی داریم پست میزنیم)
این که میبینی پی اس فففووووووورررههههه هان پی اس فور
سلطان همه کنسولهای ......

اصلا بی خیال من که پولشو ندارم شما هم هرچه دل تنگت دارد بگویید عزیزانم
آواتار xhesam
92-05-19 21:26
در حال بارگذاری
دوستان ps4 یا xone نخرید!
بله درست شنیدید!
آقا پولداری؟زورت زیاده؟جون هرکی دوست داری نخر!
اگه کسی چیزی رو نخره بالاخره فروشنده از خر شیطون میاد پایین ارزون میفروشه!
درمورد کالاهای دیگه مثل غذا نمیشه متاسفانه اینکارو کرد چون بالاخره باید یه چیزی
خورد ولی اینجور چیزهارو میشه یکاری کرد پس جون هرکی دوست دارید نخرید تا
ارزون شه!
آواتار Death_Dealer
92-05-19 19:31
در حال بارگذاری
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ashkan
دقیقا یکی از دلایلی که الان دیگه PS4 برای خرید نمونده اینه که خیلیا میان سه تا یا چهارتا میخرن و بعد توی ebay به قیمت خیلی بیشتر از 400دلار میفروشن!!
یه چیزی تو مایه های بازار سیاه راه میندازن :d
حالا باید ببینیم با چه قیمت عجیب غریبی تو ایران مواجهیم
آواتار some1LikeU
92-05-19 18:37
در حال بارگذاری
بازار آمریکا که فتح شد بریم کل دنیا رو هم بگیریم هههههه
آواتار noel kries
92-05-19 16:33
در حال بارگذاری
به این میگن پیروزی در خانه ی حریف.
آواتار BadPhantom
92-05-19 12:52
در حال بارگذاری
نقل قول:
نوشته اصلی توسط Ashkan
دقیقا یکی از دلایلی که الان دیگه PS4 برای خرید نمونده اینه که خیلیا میان سه تا یا چهارتا میخرن و بعد توی ebay به قیمت خیلی بیشتر از 400دلار میفروشن!!

دقیقاً، خیلیا هم میان تو همین خراب شده میفروشن :|
قبلی
صفحه 1
آخرین بازیها
بازیهای آینده
برترین بازیها
شنبه 30 فروردين 1393
Dark Souls II
PLAYSTATION 3
MARCH 2014
-
Titanfall
XBOX 360
Q2 2014
-
Thief
PLAYSTATION 3
FEBRUARY 25, 2014
-
Majo to Hyakkihei
PLAYSTATION 3
MARCH 18, 2014
-
Love Live! School Idol Paradise
PLAYSTATION VITA
Q2 2014 (JAPAN)
-
Dragon Age: Inquisition
PLAYSTATION 3
Q3 2014
Firefly Online
iPhone/iPod
Q3 2014
The Last of Us
PLAYSTATION 3
JUNE 14, 2013
9.5
Animal Crossing
3DS
JUNE 9, 2013
8.7
Donkey Kong 3D (working title)
3DS
MAY 24, 2013
8.3
Far Cry 3: Blood Dragon
XBOX 360
MAY 1, 2013
8.2
Metro: Last Light
PC
MAY 14, 2013
8.1
Company of Heroes 2
PC
JUNE 25, 2013
8
GRID 2
XBOX 360
MAY 28, 2013
7.8
لیست بازی ها